Support Consultant (Dutch Speaking)
- Hybride
- Woerden, Utrecht, Nederland
- € 3.000 - € 5.000 per maand
- Support Services
Omschrijving
Wat is jouw missie
Het team Support Services bestaat uit ambitieuze en enthousiaste collega’s, die de ruggengraat van onze organisatie vormen. In het team worden alle tickets van alle klanten met betrekking tot ons Digital Insurance Platform volgens Service Level Agreement (SLA) behandeld, van incidenten en changes tot service requests en problems. Je directe collega’s zijn applicatiespecialisten en medewerkers van de servicedesk.
Jij bent voor een aantal klanten de inhoudelijke contactpersoon voor de service en support die door ons wordt geleverd. Je houdt de overeengekomen SLA in de gaten, schuift aan bij verschillende meetings en handelt steeds om de klantverwachtingen aan te sluiten of te overtreffen.
Wat je gaat doen
- Je behandelt de complexe incidenten en beantwoordt een verscheidenheid aan vragen. Het is hierin belangrijk dat je doorvraagt en de problematiek en de impact op het proces van de klant in zijn geheel ziet en in kaart kunt brengen. Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt voor je interne collega’s met betrekking tot jouw klanten;
- Je bezoekt periodiek onze klanten en bespreekt de voortgang van incidenten, service requests en changes en overige operationele zaken;
- Je plant samen met jouw klanten nieuwe releases, je maakt impactanalyses en begeleidt ze tijdens het implementeren van nieuwe releases;
- Je pakt het support op voor tickets die een intensievere aanpak nodig hebben om tot een goede oplossing te komen;
- Jij weet als geen ander wat onze oplossingen kunnen doen voor de processen van de klant en waar nog verbetering en uitbreiding in onze software mogelijk is;
- Jij bent de ogen en oren van onze organisatie om kansen te signaleren en dit door te geven aan onze commerciële afdeling.
Wie jij bent
Jouw talenten en achtergrond
- Je hebt een hbo werk- en denkniveau;
- Je brengt bij voorkeur minimaal 3 jaar ervaring in de IT of de verzekeringsbranche mee;
- Kennis van onze software is een pre;
- Je hebt affiniteit met IT en bedrijfsprocessen;
- Een WFT Basis en WFT Schadeverzekeringen zijn een pre;
- Je bent representatief, nieuwsgierig, positief en proactief en je drive voor het oplossen van complexe vraagstukken is groot;
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Je bent woonachtig in Nederland en spreekt Nederlands;
- Jij hebt focus op een hoge klanttevredenheid en bent een echte troubleshooter.
- Je wilt elke dag samen met onze klanten en je collega’s de processen beter maken en onze dienstverlening laten excelleren;
- Je ziet ernaar uit om na een inwerkperiode zelfstandig aan de slag te gaan.
Wat wij jou bieden
- De leukste collega's!
- Een brutosalaris tussen de €3.000 - €5.000 per maand op basis van 40 uur (je wordt ingeschaald afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wat je meebrengt), aangevuld met 8,33% vakantiegeld;
- Fulltime dienstverband van 40 uur (maar 32 of 36 uur is bespreekbaar);
- Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden door middel van opleidingen, trainingen en workshops via onze CCS Academy;
- Lekker sporten met de bedrijfsfitnessregeling;
- Collectieve verzekeringen;
- Pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen (mogelijkheid om er 5 bij te kopen);
- Laptop en telefoon;
- Budget voor een (ergonomische) thuiswerkplek;
- Thuiswerkvergoeding;
- Je ontvangt eerst een jaarcontract met aansluitend bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd;
- Lunchen in het bedrijfsrestaurant met korting;
- Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal;
- Actief FUN-team dat gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.
We zoeken mensen die onze ambitie en kernwaarden delen
Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable), solidariteit (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate)! In het kort zeggen we, wij zijn CRiSP! En we zijn op zoek naar CRiSP-collega's om onze CCS-familie te versterken en die samen met ons de verzekeringsindustrie willen transformeren.
Wij zijn CCS
We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, beursmakelaars, volmachtenkantoren, makelaars en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreisdifferentiatie te bieden en flexibel legacy IT-systemen uit te breiden. Ons Digital Insurance Platform orkestreert informatie flexibel tussen digitale front- end kanalen, back- end systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan transformeren.
Support Services
Het team Support Services is een dynamische en innovatieve omgeving waar teamwork en klantgerichtheid centraal staan. We streven naar het overtreffen van de verwachtingen van onze klanten door voortdurende verbetering en toewijding aan uitmuntendheid. Naast onze focus op professionele groei, hechten we waarde aan een positieve en ontspannen werkomgeving. We organiseren regelmatig informele activiteiten, zoals bijvoorbeeld de vrijdagmiddagborrel om elkaar ook wat beter te leren kennen buiten de werksfeer. Dit versterkt de teamspirit en bevordert een positieve werkcultuur waarin iedereen zich gewaardeerd en ondersteund voelt.
Samen met de teams Functional Managed Services, Technical Managed Services en Service Level Management vormt het team Support Services de afdeling Customer Success Services.
Let’s connect!
Ben jij enthousiast geworden over de functie en CCS? Let’s connect! Solliciteer nu eenvoudig met je cv of LinkedIn-profiel. Voor vragen over de procedure kun je mailen naar recruitment@ccs.nl of bellen naar onze receptie op 0348-486848.
Acquisitie
Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
- Woerden, Utrecht, Nederland
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!