Overslaan naar content

Service Desk Coördinator

Hybride
  • Woerden, Utrecht, Nederland
€ 2.300 - € 3.000 per maandSupport Services

Omschrijving

Ben jij enthousiast, klantgericht en heb je een passie voor IT-software?

Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en een bedrijf dat innovatieve IT-softwareoplossingen levert? Heb je het natuurlijke talent om klanten te helpen en ben je klaar om je carrière een nieuwe boost te geven in de wereld van klantondersteuning? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou!



Jouw missie bij CCS

Jij levert een belangrijke bijdrage aan een positieve klantbeleving. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je hoeft niet per se veel ervaring te hebben, maar we zoeken naar doortastende en analytische geesten met een natuurlijke affiniteit voor software en het vermogen om klanten op een vriendelijke en professionele manier te woord te staan. Dit is jouw kans om deel uit te maken van een team dat het verschil maakt voor klanten en om je carrière te lanceren of voort te zetten in de spannende wereld van IT-softwareondersteuning. Er zijn bovendien voldoende doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.


Wat verwachten wij van jou

  • In deze rol ondersteun je klanten met de intake van technische en functionele incidenten, service requests en changes;
  • Je verzorgt de intake van incidenten, service requests en changes en zorgt ervoor dat deze zo volledig mogelijk met het juiste issuetype en de juiste prioriteit worden doorgezet naar de juiste teams;
  • Je denkt mee over het structureel oplossen en voorkomen van veel voorkomende incidenten en signaleert tijdig trends;
  • Je begeleidt klanten waar nodig bij het gebruik van onze softwareproducten;
  • Je werkt nauw samen met de 1ste en 2de lijns specialisten en andere teams binnen het bedrijf om klanttevredenheid te waarborgen;
  • Je helpt samen met je collega’s de kennisdatabase te onderhouden;
  • Je zorgt met behulp van monitoring voor de juiste doorloop van tickets en het behalen van de met de klant gemaakte afspraken in een Service Level Agreement (SLA).

Wie jij bent

Wat breng je mee

  • Enthousiasme en motivatie om te leren;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Organisatorisch vermogen en zelfstandigheid;
  • Analytisch en probleemoplossend vermogen;
  • Affiniteit met software en technologie;
  • Een opleiding in de richting van IT of servicemanagement is een pre;
  • Kennis van Jira Service Management en ITIL zijn een pre;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je woont in Nederland.


Wat wij jou bieden

  • Een stimulerende en vriendelijke werkomgeving binnen een groeiend bedrijf;
  • Ondersteuning en relevante training om je vaardigheden te ontwikkelen en te groeien in je functie;
  • Kansen voor loopbaanontwikkeling en groei binnen het bedrijf;
  • Een competitief brutosalaris van € 2.300 tot € 3.000 per maand op basis van een fulltime werkweek (40 uur), afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een aansluitend contract voor onbepaalde tijd;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Korting op collectieve verzekeringen en een pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen (mogelijk om er 5 bij te kopen);
  • Laptop en telefoon;
  • Budget voor een ergonomische thuiswerkplek en een thuiswerkvergoeding (hybride werken);
  • Bedrijfsfitnessregeling;
  • Voordelig lunchen in het bedrijfsrestaurant;
  • Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal;
  • Actief FUN-team dat gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.


Wij zijn CCS

We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, beursmakelaars, volmachtenkantoren, makelaars en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreisdifferentiatie te bieden en flexibel legacy IT-systemen uit te breiden. Ons Digital Insurance Platform orkestreert informatie flexibel tussen digitale front- end kanalen, back- end systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan transformeren.


We zoeken mensen die onze ambitie en kernwaarden delen

Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable), solidariteit (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate)! In het kort zeggen we, wij zijn CR’SP! En we zijn op zoek naar CR’SP collega's om onze CCS-familie te versterken en die samen met ons de verzekeringsindustrie willen transformeren.


Let’s connect!

Ben jij enthousiast geworden over de functie en CCS? Let’s connect! Solliciteer nu eenvoudig met je cv of LinkedIn-profiel. Voor vragen over de procedure kun je mailen naar recruitment@ccs.nl of bellen naar onze receptie op 0348-486848.


Acquisitie

Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Hybride
  • Woerden, Utrecht, Nederland
€ 2.300 - € 3.000 per maand
Support Services

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar