Overslaan naar content

IT Support Specialist

Woerden, Utrecht, Nederland€ 2.300 - € 3.000 per maandSupport Services1e en 2e lijns, Functioneel Management, IT, IT support, Information Technology, Middenniveau, Software, customer support, helpdeskmedewerker, servicedesk, technical support

Omschrijving

CCS Connects

Stap op de trein die CCS heet.


CCS is hét toonaangevende Insurtech-bedrijf, met een sterke aanwezigheid in de Benelux en ambitieuze plannen om verder uit te breiden naar andere delen van Europa. En daar hebben wij jou bij nodig. Want iedereen telt bij CCS en met jouw enthousiasme, kennis en ideeën kan jij écht bijdragen.

Wij zijn een snelgroeiend IT-bedrijf en dat al 40 jaar. Gevestigd in Woerden met kantoren in India en Polen om innovatieve software-oplossingen te creëren. Recentelijk hebben we de EFMA Innovation Award gewonnen voor Marketplace. Ons informele team van gepassioneerde professionals hecht waarde aan klantgerichtheid, eigen initiatief en kennisoverdracht.

Kom je ook? De trein rijdt al.

Ben jij een gedreven digital native en krijg je daarnaast energie van het bedienen van klanten en het verlenen van de best mogelijke service? Heb je niet alleen uitstekende analytische vaardigheden, maar ook een natuurlijk talent voor communicatie? En sta je tenslotte ook te popelen om jouw carrière te lanceren in de opwindende wereld van klantondersteuning? Dan bieden wij jou de perfecte kans!


Jouw reis bij CCS

Als IT Support Specialist help en ondersteun je collega’s bij ICT-incidenten en hulpverzoeken. Bij CCS ben jij dus de drijvende kracht achter een onvergetelijke klantbeleving en ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Als je hier ervaring in hebt is dat een pré, maar we zoeken vooral naar een commercieel talent met een scherpe geest en een natuurlijke affiniteit voor software. Jij bent de vriendelijke en professionele stem van het bedrijf naar onze klanten toe.


Wat verwachten wij van jou

  • We willen dat jij het stralende gezicht wordt voor onze klanten.
  • Jouw innovatieve geest denkt proactief mee over structurele oplossingen voor incidenten en spot tijdig opkomende trends.
  • Jij bent de architect achter de intake en registratie van incidenten, service- en change requests. Je zorgt ervoor dat deze vlekkeloos worden doorgezet naar de juiste afdelingen.
  • In nauwe samenwerking met 1ste en 2e lijnspecialisten houd je onze Kennisdatabase up-to-date.
  • ITIL Foundation is een pré


Jouw bijdrage

  • Klantgerichtheid zit in je DNA.
  • Je adviseert en ondersteunt gebruikers via de mail en telefoon.
  • Je bent in staat om incidenten, vragen en standaardverzoeken op efficiente wijze naar de juiste plaats door te sturen.
  • Jouw enthousiasme is aanstekelijk, en je hebt de drive om continu bij te leren.
  • Probleemoplossend denken is jouw tweede natuur.
  • Je bent een communicatief wonder, zowel in het Nederlands als in het Engels.
  • Technologie en software zijn jouw passie.
  • Bij voorkeur heb je een opleiding in IT/bedrijfskunde/servicemanagement.

Wie jij bent

  Jouw talenten en achtergrond  

  • Jij hebt minimaal een MBO niveau 4 diploma in de richting van IT / support / servicemanagement;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring met support/ servicedesk werkzaamheden;

  • Jij bent klantgericht, hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, kan goed plannen en stressbestendig.

  • Je bent woonachtig in Nederland.

Wil je meer weten over CCS Connect, de functie en de afdeling, bekijk dan de video’s op onze site.



Wat bieden wij jou

  • Een inspirerende en gezellige werkomgeving binnen een groeiend bedrijf.
  • Gedegen ondersteuning en relevante training om jouw vaardigheden naar ongekende hoogten te tillen.
  • Kansen voor jouw persoonlijke en professionele groei binnen ons bedrijf.
  • Een competitief brutosalaris tussen €2.300 en €3.000 per maand op basis van een fulltime werkweek (40 uur), afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Een eerste jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • 8,33% vakantiegeld.
  • Aantrekkelijke kortingen op collectieve verzekeringen en een uitstekende pensioenregeling.
  • 25 vakantiedagen (en de mogelijkheid om er 5 extra bij te kopen).
  • Een laptop en telefoon om jouw digitale reis compleet te maken.
  • Budget voor een ergonomische thuiswerkplek en een thuiswerkvergoeding.
  • Bedrijfsfitnessregeling voor de fitte digital guru's.
  • Voordelig lunchen in ons bruisende bedrijfsrestaurant.
  • Daag je collega's uit voor een potje pool of tafelvoetbal op kantoor.
  • Een actief FUN team dat het hele jaar door geweldige activiteiten organiseert.

We zoeken mensen die onze ambitie en kernwaarden delen.     

Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable), solidariteit – (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate)! In het kort zeggen we, wij zijn CRiSP!  We zijn op zoek naar CRiSP collega's om onze CCS-familie te versterken en die samen met ons de verzekeringsindustrie willen transformeren.    



Wij zijn CCS  

We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, volmachten, makelaars en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreis-differentiatie te bieden en flexibel legacy IT-systemen uit te breiden. Ons Digital Insurance Platform regisseert informatie flexibel tussen digitale frontofficekanalen, backoffice systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan transformeren. 


Let’s Connect!

Ben jij enthousiast geworden over de functie en CCS? Let’s connect! Solliciteer nu eenvoudig met je cv of LinkedIn profiel. Voor vragen over de procedure kun je mailen naar werken@ccs.nl of bellen naar ons nummer 0348 - 486848


Acquisitie
Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Woerden, Utrecht, Nederland
€ 2.300 - € 3.000 per maand
Support Services

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar