Skip to content

Functioneel Applicatie Specialist

Nederland, Utrecht, WoerdenSupport L1 & L21e en 2e lijns, Customer experience, Hybride, IT, Information Technology, Insurtech, Junior, Middenniveau, Software, customer service, customer support, helpdeskmedewerker, support, tickets

Omschrijving

Jouw missie bij CCS

Jij helpt onze klanten met 1e en 2e lijn supportwerkzaamheden. Onze klanten gebruiken onze software voor hun administratieve processen van hun verzekeringsproducten. Jij bent de spil tussen de klant en onze interne organisatie en helpt ze om optimaal gebruik te kunnen maken van onze software door het oplossen van complexe vraagstukken, vragen en het geven van advies.


Jouw persoonlijke ontwikkeling

Bij ons start je de eerste maanden in een opleidingstraject waarbij je de basiskennis mee krijgt van onze software (CCS Level, Roundcube en Marketplace). Vervolgens start je met de eerste tickets in behandeling nemen waarbij je wordt ondersteund door één of meerdere collega's. Wanneer je de 1e lijn support onder de knie hebt, kan je 2e lijn support oppakken. Zo raak je bij ons nooit uitgeleerd!


Wat je gaat doen

  • Je houdt je bezig met verschillende verzoeken en vragen die door onze klanten via het klantportaal worden aangemeld en na de intake door de Service desk medewerker worden doorgezet. 
  • De vragen komen binnen via ons Service Management systeem, daarnaast zullen er ook incidenten zijn die je verder moet uitzoeken en waar je jouw collega’s voor inschakelt!
  • Je werkt intensief samen met de 2e lijn specialisten en je onderhoudt de kennis database, zodat je andere collega's weten wat zij moeten doen als zij dezelfde vragen in de toekomst krijgen.

Wie jij bent

Jouw talenten en achtergrond

  • Jij bent graag anderen van dienst en lost graag complexe puzzels op.
  • Jij kan goed luisteren, je bent nieuwsgierig en leergierig; jij wilt graag weten waar je de klant mee kan helpen.
  • Je kan goed analyseren en gaat de meest complexe vraagstukken niet uit de weg.
  • Je hebt minimaal een MBO-4/ HBO Associate Degree richting IT/ Servicemanagement/ Applicatie beheer.
  • Het is mooi meegenomen als je al ervaring hebt in de IT-support, heb je nog geen ervaring met IT-support, maar wel ervaring in de verzekeringssector dan nodigen we je graag uit om te solliciteren!
  • Je hebt affiniteit met IT/ software en je wilt er graag meer over leren.
  • Je hebt al een WFT-basis, WFT-schade, ITIL Foundation of bereid om deze via ons te behalen.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
  • Je bent woonachtig in Nederland.


Wil je meer weten over de afdeling en de rol van Functioneel Applicatie Specialist, kijk de video van onze collega Ellen!



Wat wij jou bieden

  • De leukste collega's!
  • Een bruto salaris tussen de €2.600 - €3.600 per maand op basis van 40 uur (je wordt ingeschaald afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wat je meebrengt), aangevuld met 8,33% vakantiegeld.
  • Fulltime dienstverband van 40 uur ( 32 uur is bespreekbaar).
  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden, middels opleiding, training en workshops met onze CCS Academy.
  • Lekker sporten met een bedrijfsfitnessregeling.
  • Collectieve verzekeringen.
  • Pensioenregeling.
  • 25 vakantiedagen (mogelijk om er 5 bij te kopen).
  • Budget voor een (ergonomische) thuiswerkplek.
  • Thuiswerkvergoeding.
  • Je ontvangt eerst een jaarcontract met aansluitend bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd.
  • Lunchen in het bedrijfsrestaurant met korting.
  • Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal.
  • Actief FUN team die gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.


We zoeken mensen die onze ambitie en kernwaarden delen.

Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable), solidariteit – (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate)! In het kort zeggen we, wij zijn CRiSP! We zijn op zoek naar CRiSP collega's om onze CCS-familie te versterken en die samen met ons de verzekeringsindustrie willen transformeren.


Wij zijn CCS

We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, volmachten, makelaars en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreis-differentiatie te bieden en flexibel legacy IT-systemen uit te breiden. Ons Digital Insurance Platform regisseert informatie flexibel tussen digitale frontofficekanalen, backoffice systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan transformeren.

Let’s Connect!

Ben jij enthousiast geworden over de functie en CCS? Let’s connect! Solliciteer nu eenvoudig met je cv of LinkedIn profiel. Voor vragen over de procedure kun je mailen naar recruitment@ccs.nl of bellen naar onze receptie op 0348-486848.


Acquistie
Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Nederland, Utrecht, Woerden
Support L1 & L2

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar