Overslaan naar content

Functional Managed Services Consultant - Medior

  • Hybride
    • Woerden, Utrecht, Nederland
  • € 3.370 - € 4.810 per maand
  • Functional Managed Services

Omschrijving

Functional Managed Services Consultant - Medior



Werk jij graag in een dynamische omgeving waar je snel impact kunt maken? waar je zowel je analytische skills als je leergierigheid volop kunt inzetten? Dan is deze rol iets voor jou!


Als functioneel beheerder binnen ons team van 15 enthousiaste collega's krijg je de kans om direct impact te maken voor onze klanten. Jij bent het verlengstuk van onze klanten als het gaat om het beheren en optimaliseren van hun CCS-applicaties.


De rol richt zich op het functioneel en applicatiebeheer van CCS-applicaties voor klanten, waarbij taken zoals wijzigingsverzoeken en procesdocumentatie centraal staan.

De functie vraagt om een methodische aanpak van routinetaken, gestructureerde communicatie, en een leergierige houding. Het team werkt in sprints, waarbij regelmatig contact met klanten plaatsvindt om taken en capaciteiten af te stemmen. Daarnaast is er verantwoordelijkheid voor procesdocumentatie en bijdragen aan organisatiedoelstellingen (OKR's). Belangrijkste eigenschappen:


  • Sterke analytische vaardigheden;
  • Vermogen om te schakelen tussen formele en informele werkwijzen;
  • Ervaring met ITIL;
  • Communicatief sterk en klantgericht.


Wij zijn CCS


We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, beursmakelaars, volmachtenkantoren, makelaars en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreisdifferentiatie te bieden en flexibel legacy IT-systemen uit te breiden. Ons Digital Insurance Platform orkestreert informatie flexibel tussen digitale front- end kanalen, back- end systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan transformeren.



Customer Success Services


Binnen CCS zijn functioneel beheer en technisch beheer twee verschillende disciplines. Support Services heeft daarnaast focus op de afhandeling van incidenten en klantvragen en Service Level Management beheert en bewaakt het niveau van CCS’ dienstverlening. De teams Support Services, Service Level Management, Technical Managed Services en Functional Managed Services vormen samen de afdeling Customer Success Services (CSS) en werken vanzelfsprekend nauw met elkaar samen.



Wat ga je doen?


  • Jij handelt zelfstandig wijzigingsverzoeken af en zoekt naar slimme oplossingen binnen de mogelijkheden van onze software.
  • Heb je te maken met een klantverzoek dat nog niet kan worden uitgevoerd? Jij pakt de rol van interne stakeholder op en zorgt ervoor dat het op de roadmap komt.
  • Regelmatig heb je sprintoverleg met jouw klant, waarin je samen beslist welke taken je oppakt en hoe je hun processen kunt optimaliseren.
  • Daarnaast voer je dagelijks controles uit en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt tijdens de sprint.


Waarom is dit iets voor jou?


  • Je krijgt energie van het oplossen van complexe vraagstukken en hebt een oog voor detail.
  • Je kunt moeiteloos schakelen tussen informele gesprekken en zakelijke communicatie, en vindt het leuk om tussen verschillende projecten en klanten te jongleren.
  • Je houdt ervan om continu te leren en jezelf te ontwikkelen, of het nu gaat om ITIL-best practices of nieuwe softwaremogelijkheden.
  • In jouw werk ben je altijd bewust van de mogelijkheden, risico’s en verantwoordelijkheden, en weet je hoe je dit naar je klant vertaalt.



Wie jij bent

Wie ben jij?


  • Je hebt minimaal hbo-werk- en denkniveau (mbo4-diploma voor junior rollen).
  • Je bent communicatief sterk en weet hoe je het vertrouwen van klanten wint.
  • Je werkt gestructureerd en zelfstandig, met oog voor detail en een methodische aanpak.
  • Je bent leergierig, kritisch, en je pakt graag nieuwe uitdagingen aan om jezelf te ontwikkelen.
  • Je bent een teamspeler die samenwerken, betrouwbaarheid en passie hoog in het vaandel heeft staan.
  • Je bent proactief en anticipeert op problemen voordat ze ontstaan.
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal uitstekend.
  • Je bent graag minimaal twee dagen per week met je team op kantoor in Woerden.


Wat wij jou bieden


  • De leukste collega's!;
  • Afhankelijk van je kennis, kunde en ervaring een salaris tussen de € 3.370 en € 4.810 per maand op basis van 40 uur;
  • Mogelijkheid om 32, 36 of 40 uur per week te werken;
  • Maandsalaris aangevuld met 8,33% vakantiegeld;
  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden, middels opleiding, training en workshops met onze CCS Academy en LinkedIn Learning;
  • Lekker sporten met een bedrijfsfitnessregeling;
  • Collectieve verzekeringen;
  • Pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen (mogelijkheid om er 5 bij te kopen);
  • Laptop en telefoon;
  • Budget voor een (ergonomische) thuiswerkplek;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Je ontvangt eerst een jaarcontract met aansluitend bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd;
  • Lunchen in het bedrijfsrestaurant met korting;
  • Actief FUN team die gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.


Let’s connect!


Herken jij jezelf hierin? Kom ons gedreven team versterken en bouw mee aan de toekomst van onze klanten binnen de Insurtech! Solliciteer nu met je CV of LinkedIn profiel of contact op te nemen met onze recruiter Emma Vos. Voor vragen over de procedure kun je mailen naar Emma@ccs.nl of bellen naar 0348-486848.


Acquisitie


Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

ekend nauw met elkaar samen.


Hybride
  • Woerden, Utrecht, Nederland
€ 3.370 - € 4.810 per maand
Functional Managed Services

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar