
Service (Level) Manager (40 uur)
Woerden, Utrecht, Nederland€ 6.850 per maandSupport Services
Omschrijving
CCS Connects
Stap op de trein die CCS heet.
CCS is hét toonaangevende Insurtech-bedrijf, met een sterke aanwezigheid in de Benelux en ambitieuze plannen om verder uit te breiden naar andere delen van Europa. En daar hebben wij jou bij nodig. Want iedereen telt bij CCS en met jouw enthousiasme, kennis en ideeën kun jij écht bijdragen.
Kom je ook? De trein rijdt al.
Jouw missie bij CCS
In deze zelfstandige en uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor de SLA’s/OLA’s en de onderliggende DAP’s, die je onderhandelt en bewaakt en waarover je rapporteert. Tevens beheer je de services-portfolio van onze operationele dienstverlening en vertegenwoordig je de klantbelangen.
Dat betekent dat je een passie hebt voor klanten, hun belangen en dat je doel excellente dienstverlening is, Daarvoor kom je steeds met voorstellen om onze dienstverlening te verbeteren. Je daagt ook ons uit om dat daadwerkelijk te doen. De Service (Level) Manager speelt een cruciale rol in het aansluiten bij, het of overtreffen van klantverwachtingen.
Je rapporteert aan de Manager Customer Success Services.
Wie jij bent
Wat je gaat doen
- Verantwoordelijk voor de SLA’s/OLA’s en de onderliggende DAP’s;
- Het borgen van een uitstekende uitvoering van de overeengekomen dienstverlening met aandacht voor Life Cycle Management;
- Het bespreken van SLR’s, zowel intern als met klanten;
- Proactief meewerken aan verbeteringen in procedures, processen en werkwijzen (continuous improvement);
- Afstemmen en evalueren met klanten hoe de dienstverlening en de samenwerking (partnership/gedrag) kunnen worden verbeterd;
- De Customer Success Services-propositie zowel inhoudelijk als commercieel doorlopend verbeteren en vernieuwen;
- Samen met de Account Manager bedien je klanten op operationeel, tactisch en strategisch niveau om een optimaal rendement uit de samenwerking te halen;
- Je signaleert commerciële kansen en vertaalt klantwensen op basis van toegevoegde waarde naar business;
- Je speelt ten behoeve van klanttevredenheid een belangrijke rol in het adequaat oplossen van escalaties;
- Je vertegenwoordigt de klant in het roadmap-proces van ons Digital Insurance Platform; en
- Je werkt intensief samen met collega’s van andere afdelingen binnen CCS. Het doel is ook de samenwerking tussen verschillende disciplines.
Jouw talenten en achtergrond
Je hebt een enthousiaste en gedreven instelling en je voelt je prettig in een open werkomgeving. Je bent analytisch, werkt gestructureerd en procesmatig en denkt in oplossingen. Je bent vindingrijk en creatief in het verzorgen van de juiste oplossingen voor onze klanten. CCS is continu in beweging en door jouw flexibele instelling kun je hierin goed meebewegen.
Daarnaast herken je jezelf in:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau;
- Minimaal 3 jaar relevante ervaring als Service (Level) Manager of in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een omgeving van cloud services;
- Je communiceert gemakkelijk op verschillende niveaus en onderhoudt ook relaties op C-level;
- Je werkt accuraat en bent daadkrachtig en stressbestendig;
- Je hebt een conceptueel denkvermogen en kunt tactische/strategische doelen vertalen naar concrete acties;
- Kennis van en ervaring met ITIL, Agile, BiSL en ISO 27001;
- Je bent representatief, positief en proactief en bezit uitstekende sociale vaardigheden;
- Je hebt sterke organisatorische skills en bent bekend met projectmanagement;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; beheersing van de Duitse taal is een pre;
- Je woont in Nederland;
- Je hebt focus op een hoge klanttevredenheid en je bent een ervaren, klantgerichte troubleshooter;
- Je hebt de drive om samen met klanten en collega’s onze dienstverlening te laten excelleren;
- Kennis van en ervaring met de verzekeringsbranche, met business process outsourcing en met onze software-oplossingen is een pre.
Wat wij jou bieden
- De leukste collega's!
- Afhankelijk van je kennis/ervaring een brutosalaris van € 6.845, per maand
- aangevuld met 8,33% vakantiegeld;
- op grond van een werkweek van 40 uur
- Leaseauto, laptop en telefoon;
- Een jaarcontract met de wens na dit jaar, een vast contract
- Korting op collectieve verzekeringen en een pensioenregeling
- 25 vakantiedagen (mogelijk om er 5 bij te kopen)
- Budget voor een(ergonomische) thuiswerkplek plus thuiswerkvergoeding
- Bedrijfsfitnessregeling
- Voordelig lunchen in het bedrijfsrestaurant
- Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal
- Actief FUN team die gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.
We zoeken mensen die onze ambities en kernwaarden delen
Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable) en solidariteit (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate). In het kort zeggen we: wij zijn CRiSP! We zijn op zoek naar CRiSP-collega's om onze CCS-familie te versterken en om samen met ons de verzekeringsindustrie te transformeren.
Let’s connect!
Ben jij enthousiast geworden over deze functie en CCS? Let’s connect!
Solliciteer nu eenvoudig met je cv of via LinkedIn of Indeed. Met vragen over de procedure kun je telefonisch contact opnemen met Bas Hessels (Manager Customer Success Services) op 06 8209 2127 of bij voorkeur per e-mail op BasHessels@ccs.nl
Acquisitie
Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!