Skip to content

Service (Level) Manager

Nederland, Utrecht, WoerdenService Management

Omschrijving

Jouw missie bij CCS

In deze zelfstandige en uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor de SLA’s/OLA’s en de onderliggende DAP’s, die je onderhandelt en bewaakt en waarover je rapporteert. Tevens beheer je de services-portfolio van onze operationele dienstverlening. Binnen CCS vertegenwoordig je de klant en zijn belangen.

Je primaire focus ligt op klanttevredenheid en je hebt een passie voor mensen en excellente dienstverlening, die je bovendien continu uitdaagt door verbetervoorstellen te initiëren. Service (Level) Manager is een nog jonge functie binnen onze organisatie, maar speelt een cruciale rol in het aansluiten of overtreffen van klantverwachtingen, waarvan CCS een speerpunt heeft gemaakt.

Service Level Management vormt samen met de afdelingen Functioneel Beheer (inclusief functioneel applicatiebeheer), Technisch Beheer (inclusief technisch applicatiebeheer) en Service Support de business unit Customer Success Services (plm. 45 fte). Je rapporteert aan de Manager Customer Success Services.


Wat je gaat doen

  • Verantwoordelijk voor de SLA’s/OLA’s en de onderliggende DAP’s;
  • Het borgen van een uitstekende uitvoering van de overeengekomen dienstverlening met aandacht voor Life Cycle Management;
  • Het bespreken van SLR’s, zowel intern als met klanten;
  • Proactief meewerken aan verbeteringen in procedures, processen en werkwijzen (continuous improvement);
  • Afstemmen en evalueren met klanten hoe de dienstverlening en de samenwerking (partnership/gedrag) kunnen worden verbeterd;
  • De Customer Success Services-propositie zowel inhoudelijk als commercieel doorlopend verbeteren en vernieuwen;
  • Samen met de Account Manager bedien je klanten op operationeel, tactisch en strategisch niveau om een optimaal rendement uit de samenwerking te halen;
  • Je signaleert commerciële kansen en vertaalt klantwensen op basis van toegevoegde waarde naar business;
  • Je speelt ten behoeve van klanttevredenheid een belangrijke rol in het adequaat oplossen van escalaties;
  • Je vertegenwoordigt de klant in het roadmap-proces van ons Digital Insurance Platform;
  • Naast de samenwerking met de teams van Customer Success Services, werk je ook nauw samen met collega’s van andere afdelingen binnen CCS; je stimuleert de samenwerking tussen verschillende disciplines.

Wie jij bent

Jouw talenten en achtergrond
Je hebt een enthousiaste en gedreven instelling en je voelt je prettig in een open werkomgeving. Je bent analytisch, werkt gestructureerd en procesmatig en denkt in oplossingen. Je bent vindingrijk en creatief in het verzorgen van de juiste oplossingen voor onze klanten. CCS is continu in beweging en door jouw flexibele instelling kun je hierin goed meebewegen.

Daarnaast herken je jezelf in:

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring als Service (Level) Manager of in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een omgeving van cloud services;
  • Je communiceert gemakkelijk op verschillende niveaus en onderhoudt ook relaties op C-level;
  • Je werkt accuraat en bent daadkrachtig en stressbestendig;
  • Je hebt een conceptueel denkvermogen en kunt tactische/strategische doelen vertalen naar concrete acties;
  • Kennis van en ervaring met ITIL, Agile, BiSL en ISO 27001;
  • Je bent representatief, positief en proactief en bezit uitstekende sociale vaardigheden;
  • Je hebt sterke organisatorische skills en bent bekend met projectmanagement;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; beheersing van de Duitse taal is een pre;
  • Je woont in Nederland;
  • Je hebt focus op een hoge klanttevredenheid en je bent een ervaren, klantgerichte troubleshooter;
  • Je hebt de drive om samen met klanten en collega’s onze dienstverlening te laten excelleren;
  • Kennis van en ervaring met de verzekeringsbranche, met business process outsourcing en met onze software-oplossingen is een pre.


Wat wij jou bieden

  • De leukste collega's!
  • Een bruto salaris tot maximaal € 6.845,00 per maand op basis van 40 uur (je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring), aangevuld met 8,33% vakantiegeld;
  • Een aantrekkelijke bonusregeling;
  • Leaseauto, laptop en telefoon;
  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week (hybride werken);
  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden middels opleiding, training en workshops aan onze CCS Academy;
  • Lekker sporten via de bedrijfsfitnessregeling;
  • Pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
  • 25 vakantiedagen (met de mogelijkheid om er 5 bij te kopen);
  • Budget voor een (ergonomische) thuiswerkplek;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Een jaarcontract met aansluitend bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd;
  • Met korting lunchen in het bedrijfsrestaurant;
  • Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal;
  • Actief FUN-team dat gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.


We zoeken mensen die onze ambities en kernwaarden delen   

Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable) en solidariteit (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate). In het kort zeggen we: wij zijn CR’SP!  We zijn op zoek naar CR’SP-collega's om onze CCS-familie te versterken en om samen met ons de verzekeringsindustrie te transformeren.


Wij zijn CCS 

We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, volmachten en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreis-differentiatie te bieden en flexibel legacy IT-investeringen uit te breiden. Ons digitaal verzekeringsplatform orkestreert informatie flexibel tussen digitale front-end-kanalen, backend-systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan migreren.


Let’sconnect!

Ben jij enthousiast geworden over deze functie en CCS? Let’s connect! Solliciteer nu eenvoudig met je cv of via LinkedIn of Indeed. Met vragen over de procedure kun je telefonisch contact opnemen met Bas Hessels (Manager Customer Success Services) op 06 8209 2127 of bij voorkeur per e-mail op BasHessels@ccs.nl


www.ccs.nl

Nederland, Utrecht, Woerden
Service Management

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar