Skip to content

Manager Functional Managed Services

Nederland, Utrecht, WoerdenFunctional Support

Omschrijving

Jouw missie bij CCS

In deze zelfstandige en uitdagende functie ben je verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van onze afdeling Functional Managed Services (functioneel beheer en functioneel applicatiebeheer). Samen met jouw team van circa 18 medewerkers zorg je ervoor dat de afgenomen diensten volgens afspraak worden geleverd en dat onze dienstverlening doorlopend wordt verbeterd en vernieuwd.

In het team is veel kennis aanwezig van verzekeringsprocessen en van onze software-oplossingen Roundcube, Marketplace en Level. Functioneel beheer monitort/onderhoudt die software vanuit businessperspectief en functioneel applicatiebeheer verzorgt aanpassingen en uitbreidingen op bestaande functionaliteit en processen.


Functional Managed Services vormt samen met de afdelingen Technical Managed Services (technisch beheer en technisch applicatiebeheer), Support Services en Service Level Management de business unit Customer Success Services. Je rapporteert aan de Manager Customer Success Services.


Wat je gaat doen

  • Verantwoordelijk voor het leiden, coachen en motiveren van circa 18 collega’s in een team dat verder uitbreidt;
  • Het borgen van een uitstekende uitvoering van de overeengekomen dienstverlening (scope, planning, kwaliteit, budget) aan klanten die de dienst Functioneel Beheer afnemen;
  • Doorlopend initiëren van en meewerken aan verbeteringen in procedures, processen en werkwijzen (continuous improvement);
  • Afstemmen met klanten hoe de dienstverlening kan worden verbeterd;
  • Leiden van het team en samen volgens de OKR-methodiek doelstellingen bepalen en hieraan invulling geven;
  • De propositie ‘Functional Managed Services’ (commercieel) doorlopend verbeteren en vernieuwen;
  • Het opzetten van business process outsourcing in het kader van ontzorgen;
  • Met de Service Level Manager de diensten van Functional Managed Services en de invulling ervan vastleggen in SLA (Service Level Agreement) en DAP (Dossier Afspraken en Procedures);
  • Je speelt, samen met de Service Manager en de Manager Customer Success Services, een belangrijke rol in het oplossen van escalaties op operationeel en tactisch niveau ten behoeve van klanttevredenheid;
  • Naast de samenwerking met je team en onze klanten, werk je ook nauw samen met collega’s van andere afdelingen, ook buiten de business unit Customer Success Services (bijvoorbeeld met projectconsultants); je stimuleert de samenwerking tussen verschillende disciplines;
  • Binnen het CCS-programma ben je naast manager ook Product Owner van Functional Managed Services.


Ben je benieuwd naar de afdeling en de collega's? Bekijk hieronder de video voor meer informatie!


Wie jij bent

Jouw talenten en achtergrond
Je hebt een enthousiaste en gedreven instelling en je voelt je prettig in een open werkomgeving. Je bent analytisch, werkt gestructureerd en procesmatig en denkt in oplossingen. Je bent vindingrijk en creatief in het verzorgen van de juiste oplossingen voor onze klanten. CCS is continu in beweging en door jouw flexibele instelling kun je hierin goed meebewegen.

Daarnaast herken je jezelf in:

  • Minimaal HBO werk-en denkniveau;
  • Minimaal 6 jaar ervaring als teamlead / manager Functional Managed Services of in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in een omgeving van cloud services;
  • Je werkt accuraat en bent daadkrachtig en stressbestendig;
  • Je bent representatief, positief en proactief;
  • Kennis van en ervaring met ITIL, Agile, BiSL, ISAE 3402 en ISO 27001;
  • Je bent een peoplemanager en hebt uitstekende sociale vaardigheden;
  • Je hebt sterke organisatorische skills en bent bekend met projectmanagement;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; beheersing van de Duitse taal is een pre;
  • Je woont in Nederland;
  • Je hebt focus op een hoge klanttevredenheid en je bent een ervaren, klantgerichte troubleshooter;
  • Je hebt de drive om samen met klanten en collega’s onze dienstverlening te laten excelleren;
  • Kennis van en ervaring met de verzekeringsbranche, met business process outsourcing en met onze software-oplossingen is een pre.

Wat wij jou bieden

  • De leukste collega's!
  • Een bruto salaris tot maximaal € 6.845,00 per maand op basis van 40 uur (je wordt ingeschaald op basis van kennis en ervaring), aangevuld met 8,33% vakantiegeld;
  • Een aantrekkelijke bonusregeling;
  • Leaseauto, laptop en telefoon;
  • Fulltime dienstverband van 40 uur per week (hybride werken);
  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden middels opleiding, training en workshops aan onze CCS Academy;
  • Lekker sporten via de bedrijfsfitnessregeling;
  • Pensioenregeling en collectieve verzekeringen;
  • 25 vakantiedagen (met de mogelijkheid om er 5 bij te kopen);
  • Budget voor een (ergonomische) thuiswerkplek;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Een jaarcontract met aansluitend bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd;
  • Met korting lunchen in het bedrijfsrestaurant;
  • Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal;
  • Actief FUN-team dat gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.


We zoeken mensen die onze ambities en kernwaarden delen

Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable) en solidariteit (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate). In het kort zeggen we: wij zijn CRiSP! We zijn op zoek naar CRiSP-collega's om onze CCS-familie te versterken en om samen met ons de verzekeringsindustrie te transformeren.


Wij zijn CCS

We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, volmachten en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreis-differentiatie te bieden en flexibel legacy IT-investeringen uit te breiden. Ons digitaal verzekeringsplatform orkestreert informatie flexibel tussen digitale frontend-kanalen, backend-systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan migreren.


Let’s Connect!


Ben jij enthousiast geworden over deze functie en CCS? Let’s connect! 

Solliciteer nu eenvoudig met je cv of via LinkedIn of Indeed. Met vragen over de procedure kun je telefonisch contact opnemen met Bas Hessels (Manager Customer Success Services) op 06 8209 2127 of bij voorkeur per e-mail op BasHessels@ccs.nl



Acquistie
Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Nederland, Utrecht, Woerden
Functional Support

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar