Skip to content

(Junior) Support Consultant

Nederland, Utrecht, WoerdenSupport L1 & L2Customer experience, IT, Middenniveau, Platform, Software, consultant, customer support, support

Omschrijving

Wat is jouw missie 

Onze afdeling support bestaat uit ambitieuze en enthousiaste support collega’s, zij zijn de ruggengraat van onze organisatie. Op deze afdeling komen verzoeken, vragen en incidentmeldingen binnen van onze klanten ter verbetering van onze digitale oplossingen. Je directe collega’s zijn o.a. Functioneel Applicatie Specialisten en Functioneel Beheerders.


Nadat onze digitale oplossingen bij de klanten zijn uitgerold worden ze binnen de processen verder gefinetuned en jij pakt dit op voor een nog betere werking van onze oplossing voor onze klant. Daarnaast ben jij het contactpersoon voor service en support die door ons wordt geleverd. Je houdt de afgesproken SLA in de gaten of wij daaraan voldoen en of er verbeteringen zijn zodat de klanttevredenheid hoog blijft.


Wat je gaat doen

  • Je behandelt de complexe incidentmeldingen en beantwoordt een verscheidenheid aan vragen. Het is hierin belangrijk dat je doorvraagt en de problematiek en de impact op het proces van de klant in zijn geheel ziet en in kaart kan brengen. Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt voor je interne collega’s over jouw klanten;
  • Je gaat naar onze klanten toe en bespreek je de services zoals in de DAP zijn beschreven;
  • Je plant samen met je klant nieuwe releases, je maakt impactanalyses en begeleidt ze tijdens het implementeren van nieuwe releases;
  • In deze rol ga je een stapje verder in het support leveren aan onze klanten. Je pakt het support op van de complexere klanten en je pakt daarbij ook de incidenten op die een intensievere aanpak nodig hebben om tot een goede oplossing te komen;
  • Jij weet als geen ander wat onze digitale oplossing kan doen voor de processen van de klant en waar nog verbetering en uitbreiding in onze software mogelijk is;
  • Jij bent de ogen en oren van onze organisatie om kansen te signaleren en dit door te geven aan onze commerciële afdeling.

Wie jij bent

Jouw talenten en achtergrond

  • Je hebt een hbo werk- en denkniveau;
  • Je brengt minimaal 3 jaar ervaring in de verzekeringsbranche mee;
  • Kennis van onze level software is een pre;
  • Goede kennis van IT en bedrijfsprocessen;
  • Een WFT basis en WFT Schadeverzekeringen is een pre;
  • Je bent representatief, positief en pro actief;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je bent woonachtig in Nederland;
  • Jij hebt focus op een hoge klanttevredenheid en je bent een ervaren "trouble shooter”. Je hebt de drive om samen met onze klant en je collega’s, de processen en onze digitale oplossingen nog beter te maken en onze dienstverlening te laten excelleren;
  • Wij verwachten van onze Support Consultant dat je na je inwerkperiode zelfstandig aan de slag kan, je bent proactief, denkt mee met de klant en je drive voor het oplossen van een incident is groot.

Wil je meer weten over de functie, afdeling en ontwikkelmogelijkheden, bekijk de video van onze collega Jeroen!


Wat wij jou bieden

  • De leukste collega's!
  • Een bruto salaris tussen de €2.600 - €4.000 per maand op basis van 40 uur (je wordt ingeschaald afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring wat je meebrengt), aangevuld met 8,33% vakantiegeld.
  • Fulltime dienstverband van 40 uur (32 uur is bespreekbaar)
  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden, middels opleiding, training en workshops met onze CCS Academy
  • Lekker sporten met een bedrijfsfitnessregeling
  • Collectieve verzekeringen
  • Pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen (mogelijk om er 5 bij te kopen)
  • Laptop en telefoon
  • Budget voor een (ergonomische) thuiswerkplek
  • Thuiswerkvergoeding
  • Je ontvangt eerst een jaarcontract met aansluitend bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd
  • Lunchen in het bedrijfsrestaurant met korting
  • Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal
  • Actief FUN team die gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.


We zoeken mensen die onze ambitie en kernwaarden delen

Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable), solidariteit (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate)! In het kort zeggen we, wij zijn CRiSP! En we zijn op zoek naar CRiSP collega's om onze CCS-familie te versterken en die samen met ons de verzekeringsindustrie willen transformeren.


Wij zijn CCS

We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, beursmakelaars, volmachtenkantoren, makelaars en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreis-differentiatie te bieden en flexibel legacy IT-systemen uit te breiden. Ons Digital Insurance Platform orkestreert informatie flexibel tussen digitale front- end kanalen, back- end systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan transformeren.


Let’s Connect!

Ben jij enthousiast geworden over de functie en CCS? Let’s connect! Solliciteer nu eenvoudig met je cv of LinkedIn profiel. Voor vragen over de procedure kun je mailen naar recruitment@ccs.nl of bellen naar onze receptie op 0348-486848.


Acquistie
Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.


Nederland, Utrecht, Woerden
Support L1 & L2

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar