Skip to content

IT Servicedesk medewerker

Nederland, Utrecht, WoerdenSupport L1 & L21e en 2e lijns, Functioneel Management, IT, IT support, Information Technology, Middenniveau, Software, customer support, helpdeskmedewerker, servicedesk, technical support

Omschrijving

Jouw missie bij CCS

Ben jij een servicegerichte IT'er met passie voor je vak en vind jij het leuk om onze servicedesk naar een hoger niveau te tillen? Dan hebben wij jouw hulp nodig! Samen met de collega’s van onze Operationele Service afdelingen, bestaande uit functioneel- en technisch beheerders, functioneel applicatie specialisten bouw je aan een servicedesk die altijd zorgt dat onze klanten met de juiste ondersteuning op onze software hun werk kunnen doen. Je denkt mee over het structureel oplossen van veel voorkomende incidenten, signaleert tijdig trends en reikt ideeën aan om onze medewerkers te ondersteunen en biedt daarbij excellente customer service experience


Wat je gaat doen  

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten;
  • Je denkt mee over het structureel oplossen van veel voorkomende incidenten en signaleert tijdig trends;
  • Je verzorgt de intake en registratie van incidenten, service requests en change requests en zorgt ervoor dat deze worden doorgezet naar de juiste oplosgroepen van onder andere de afdeling Cliënt Services, Functioneel Beheer en Technisch Beheer;
  • Je werkt intensief samen met de 2e lijn specialisten en onderhoudt de Kennis database.

Wie jij bent

  Jouw talenten en achtergrond  

  • Om onze klanten een excellente dienstverlening te leveren breng je sterke klantenservice vaardigheden mee.
  • Jij weet met jouw uitstekende communicatieve en analytische vaardigheden de vraag van de klant te doorgronden en een goede analyse te maken van het incident.
  • Door de vraag volledig te begrijpen, kan jij inschatten hoe om te gaan met de vraag en deze beoordelen op impact, tijd, prioriteit en klantbelang.
  • Je hebt minimaal een Mbo-4 Servicemanagement/ Applicatie beheer.
  • Je hebt bij voorkeur al ervaring met support/ servicedesk werkzaamheden.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Je beschikt over de volgende competenties: plannen en organiseren, stressbestendigheid, klantgerichtheid en samenwerken;
  • Je bent woonachtig in Nederland.


Wil je meer weten over de functie en de afdeling, bekijk de video van onze collega Ellen!



Wat wij jou bieden

  • De leukste collega's!
  • Een bruto salaris tussen de €2300 - €3000 per maand op basis van 40 uur (je wordt ingeschaald afhankelijk van kennis, ervaring), aangevuld met 8,33% vakantiegeld
  • Fulltime dienstverband van 40 uur ( 32 uur is bespreekbaar)
  • Groei- en ontwikkelingsmogelijkheden, middels opleiding, training en workshops met onze CCS Academy
  • Lekker sporten met een bedrijfsfitnessregeling
  • Collectieve verzekeringen
  • Pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen (mogelijkheid om er 5 bij te kopen)
  • Budget voor een (ergonomische) thuiswerkplek
  • Thuiswerkvergoeding
  • Je ontvangt eerst een jaarcontract met aansluitend bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd
  • Lunchen in het bedrijfsrestaurant met korting
  • Op kantoor je collega's uitdagen voor een potje pool of tafelvoetbal
  • Actief FUN team die gedurende het jaar allerlei leuke activiteiten organiseert.

We zoeken mensen die onze ambitie en kernwaarden delen.     

Binnen CCS zijn we gericht op samenwerken (Collaborative), betrouwbaar leveren (Reliable), solidariteit – (Solidarity) en dat doen we met passie (Passionate)! In het kort zeggen we, wij zijn CRiSP!  We zijn op zoek naar CRiSP collega's om onze CCS-familie te versterken en die samen met ons de verzekeringsindustrie willen transformeren.    


Wij zijn CCS  

We leiden en begeleiden de belangrijkste spelers in de verzekeringssector tijdens hun digitale transformatie. Wij stellen verzekeraars, volmachten, makelaars en tussenpersonen in staat om sneller en flexibeler de markt op te gaan, klantreis-differentiatie te bieden en flexibel legacy IT-systemen uit te breiden. Ons Digital Insurance Platform regisseert informatie flexibel tussen digitale frontofficekanalen, backoffice systemen en ecosysteem-partners. Zodat de industrie geleidelijk kan transformeren. 


Let’s Connect!

Ben jij enthousiast geworden over de functie en CCS? Let’s connect! Solliciteer nu eenvoudig met je cv of LinkedIn profiel. Voor vragen over de procedure kun je mailen naar recruitment@ccs.nl of bellen naar onze receptie op 0348-486848.


Acquistie
Leuk dat je ons graag wilt helpen om CCS te laten groeien. Maar wij vervullen onze vacatures zelf en acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Nederland, Utrecht, Woerden
Support L1 & L2

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar